Grup infracţional organizat format din: șef secţie Iliuţa Matei – Baraj Golești, Argeș, șef baraj Lulea Constantin, inginer AMC-ist Olteanu Constantin, director general Tatiana Diaconu A.B.A. Argeș – Vedea, șef serviciu R.U.R.P.A. Alexandrina Manu și inginer Liviu Sima.



Tatiana Diaconu - șefa grupului infracţional organizat

Tatiana Diaconu – șefa grupului infracţional organizat

Grup infracţional organizat la Administraţia Bazinală de Apă Argeș-Vedea, precum și la S.H. Golești, secţia Baraj Golești format din: șef secţie Iliuţa Matei – Baraj Golești, Argeș, șef baraj Lulea Constantin, inginer AMC-ist Olteanu Constantin, director general Tatiana Diaconu A.B.A. Argeș – Vedea, șef serviciu R.U.R.P.A. Alexandrina Manu și inginer Liviu Sima.

Dragii noștri cititori, continuăm în această ediţie cu cel mai mare grup infracţional organizat care a acţionat și acţionează în mod abuziv împotriva victimei Păcuraru Gheorghe, angajat la Secţia Baraj Golești, Argeș.

Păcuraru Gheorghe, angajat la A.B.A.-A.V., S.G.A. Argeș, S.H. Golești formaţia baraj și S.P. Golești, a fost terorizat și umilit începând cu anul 2010 și până în prezent. Şeful de baraj, Lulea Constantin, la ordinul șefei de secţie, Iliuţa Matei, îl teroriza pe Păcuraru, ameninţându-l că-l va da afară de la serviciu, îl punea și îl pune să efectueze activităţi de igienizări și salubrizări, lucrări de construcţii, betoane, tencuieli, zugrăveli, vopsitorii, cosiri de vegetaţie și defrișări manuale, decolmatări canale la construcţiile hidrotehnice din administrare.

Alexandrina Manu - șefa personal A.B.A.A.V. la acest post fals vândut Alexandrina nu e mulţumită de împărţirea sumei, sumă mică, la alte posturi mai mari

Alexandrina Manu – șefa personal A.B.A.A.V. la acest post fals vândut Alexandrina nu e mulţumită de împărţirea sumei, sumă mică, la alte posturi mai mari

Domnul Păcuraru Gheorghe a fost și este pe post de șofer în fișa postului. I s-a încredinţat un tractor pentru Remat ca să efectueze 5 curse pe an în localitatea respectivă Baraj-Golești. Nici tractorul și nici remorca încredinţate de șefa secţiei, Iliuţa Matei, nu aveau frâne. Păcuraru putea tot timpul să producă accidente, precum și să moară el însuși într-un accident.

Iliuţa Matei – coruptă abuzivă

Iliuţa Matei – coruptă abuzivă

Păcuraru era ameninţat tot timpul de Lulea Constantin, era pus să cureţe rigolele de la Baraj, să planteze trandafiri iarna etc. Îl făceau numai „ţigan împuţit”, îi ziceau „Ce, bă, vrei să fii tu pus pe Logan? N-o să fii pus niciodată!”, deși el era șoferul secţiei din luna februarie 2016, întrucât a decedat șoferul Iorgulescu Petre. Logan-ul secţiei era liber din februarie 2016, dar Iliuţa Matei i-a pus să conducă mașina când pe Lulea Constantin când pe inginerul AMC-ist Olteanu Constantin. Aceștia se duceau după materiale de construcţii, vopsele etc. O duceau pe Iliuţa Matei aproape zilnic la anumite puncte de lucru. Deși legal cei doi, Lulea și Olteanu, nu aveau voie să conducă Logan-ul secţiei, ei au făcut-o zilnic din februarie 2016 și până în prezent. În fișa postului apare ca șofer Păcuraru Gheorghe, iar în fișele postului celor doi apar Lulea ca șef de baraj și Olteanu ca inginer AMC-ist, nici gând să aibă vreo sarcină de șoferi. Iliuţa, șefa de secţie, și cei doi, Olteanu și Lulea, au consumat motorină la greu în interes personal.

Lulea Constantin – abuziv, hoţ de benzină și de motorină, se vede canistra în mâna subalternului

Lulea Constantin – abuziv, hoţ de benzină și de motorină, se vede canistra în mâna subalternului

Nesimţitul de Lulea se ducea des la Valea Mare la garaj-parc auto, lua motorină în canistră pentru sufletul lui, o consuma fără emoţii, după aceea spunea că o folosește la un transformator etc. Benzină pentru cositoare și pentru drujbe fura Lulea cam 100 de litri pe lună sau chiar mai mult. Informaţiile vin de la apropiaţi de-ai lui, nu de la Păcuraru. El se laudă pe la prieteni: „Ce, bă, eu nu duc lipsă de benzină și de motorină! Le am asigurate de la serviciu pe amândouă.” Păcuraru a făcut mai multe plângeri la superiorii lui privind postul vacant de șofer pe Logan. Aceștia nu au dorit să îi dea în primire Logan-ul, spunându-i: „Ce, domne, trebuie să te prezinţi la concurs pentru a lua acest post de șofer”. El le-a repetat mereu: „Şefa, eu sunt șoferul secţiei, am în fișa postului denumire post: șofer.” Iliuţa și directoarea Tatiana Diaconu îl umileau spunându-i: „Ce, Păcuraru, vrei pe Logan? Tu ai munci necalificate de efectuat.” I-au dat și decizii în acest sens. Din șofer încercau să-l facă lăcătuș-mecanic sau muncitor necalificat. El avea și are vechime ca șofer profesionist peste 20 de ani la A.B.A.-AV.

 

Microbuzul de la Valea Mare intervenţie, inginerii și șefa secţiei Iliuţa transportaţi gratis pe motorina instituţiei

Microbuzul de la Valea Mare intervenţie, inginerii și șefa secţiei Iliuţa transportaţi gratis pe motorina instituţiei

Ce s-au gândit fetele și băieţii deștepţi? Să-l angajeze pe fiul decedatului Iorgulescu Petre. Din informaţiile noastre, am înţeles că fiul decedatului, Iorgulescu Răzvan, ar fi dat șpagă 4000 de euro, pentru a-l pune pe Logan, unde a fost șofer taică-su la secţia unde este șefă Iliuţa. Logan-ul îi revenea de drept lui Păcuraru, întrucât el era șoferul secţiei, alt șofer nu mai avea secţia. Banii, banii n-aduc fericirea. Minţile deștepte, Iliuţa, Diaconu și Manu, au hotărât să emită un anunţ în legătură cu participarea la concurs pentru ocuparea postului contractual de execuţie vacant de șofer pe perioadă nedeterminată la formaţia Baraj și S.P. Golești – S.G.A. Argeș – A.B.A. Argeș Vedea, afișat la 02.02.2017.

 

Lulea Constantin în prim plan, hoţ de combustibil, abuziv cu Păcuraru

Lulea Constantin în prim plan, hoţ de combustibil, abuziv cu Păcuraru

S-a ţinut concursul pentru Iorgulescu Răzvan. Au mai participat alte două persoane, dar câștigător a fost Iorgulescu Răzvan cu media de 81,66. Ceilalţi doi participanţi au fost respinși deși postul vacant de șofer era fictiv. Ce înseamnă să primești 4000 de euro, tu, Tatiana Diaconu, Alexandrina Manu, Iliuţa Matei și președintele comisiei de concurs, inginer Liviu Sima. Informaţiile noastre din interiorul instituţiei lor sunt reale; ele asta fac de ani de zile. Domnul șofer Răzvan Iorgulescu are un salariu de peste 2300 de lei pe lună. Bietul Păcuraru se uită la ei cum se ling pe lăbuţe, ca pisicile după ce au băgat lăbuţele în farfuria cu lapte. Am solicitat DNA Pitești pentru a-i pune sub monitorizare pe toţi cei care se ocupă cu vânzarea de posturi pe euro. După cum se vede, dorm în bocanci, banditele își continuă afacerile, se îmbogăţesc și ele ca alţii, fac milioane de euro. Aceasta este cea mai mică afacere făcută de acest grup infracţional organizat. Au afaceri de zeci de mii de euro la o manevră. Vor fi cercetaţi toţi la sesizările noastre, precum și ale victimei Păcuraru. Vor plăti cu vârf și îndesat, bașca detenţie! Dacă n-ai procurori DNA, cu cine să lucrezi? Lenea e cucoană mare! Păcat că procurorii DNA au salarii mari pe care nu le merită. De ochii lumii mai fac câte o arestare la Pitești să-și arate activitatea. La câte infracţiuni se uită puţin fac.

Inginer AMC-ist Olteanu Constantin, șofer ilegal la secţie

Inginer AMC-ist Olteanu Constantin, șofer ilegal la secţie

Vă mai prezentăm alte infracţiuni în grup infracţional organizat. Iliuţa Matei și alţi ingineri au folosit un microbuz de la secţia auto Valea Mare, la care nu aveau vreo decizie din partea foștilor directori sau a actualului director Tatiana Diaconu. Au folosit ilegal microbuzul ani de zile, au consumat motorina instituţiei ani de zile, s-a ajuns la un prejudiciu de 360.000 de lei în 5 ani. Iliuţa era luată de acasă cu microbuzul și toţi inginerii de la secţie la fel, după ora de program chemau șoferii de la Valea Mare să îi ia cu microbuzul și să îi ducă acasă gratis pe motorina instituţiei. Cinci ani de zile au păgubit instituţia și au realizat un prejudiciu de 360.000 de lei. Tatiana Diaconu și Alexandrina Manu nu au luat nicio măsură până în luna ianuarie 2017. La sesizările lui Păcuraru, Tatiana Diaconu a hotărât să nu mai folosească microbuzul pentru interes personal. Oricum, au de plată 5 ani motorina consumată.

Articol de Iulian Ratea